Pravice in pogoji poslovanja spletne trgovine Nekaj lepega so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Pravice in pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Nekaj lepega Domžale pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na pravice in pogoji poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Lastnik in upravljalec spletne trgovine P & I Zalog, d.o.o. Trgovina nekaj lepega Domžale (v nadaljevanju prodajalec):  P & I Zalog, d.o.o., Zalog pri Cerkljah 44, 4207 Cerklje na Gorenjskem, Trgovina nekaj lepega, Ljubljanska cesta 76, Domžale

DŠ SI88920356,

TRR SI56 3300 0000 1039 831  Addiko Bank d.d. Ljubljana SWIFT code HAABSI22

Tel. 04 2816 400 fax 04 2816 405, email: p-i.zalog@siol.net  mobitel 040 213 804

Splošno o trgovini

Nakup v naši spletni trgovini, ki  je omogočen zgolj polnoletnim osebam, je  varen in enostaven. Izbor ponujenih izdelkov ni zavezujoč . Ponudbo za sklenitev kupoprodajne pogodbe predstavlja naročilo kupca. Pogodba šteje za veljavno, ko je z naše strani potrjen sprejem naročila ali z dostavo blaga in potrditvijo odpreme.  Kupec s potrditvijo naročila jamči za resničnost navedb danega naročila.
Morebitna vprašanja nam lahko posredujete po telefonu 040 213 804 ali  preko elektronske pošte na naslov:p-i.zalog@siol.net..
Pred uporabo spletne aplikacije si obvezno preberite navedene pogoje uporabe, saj z samim vstopom potrjujete sprejem teh pogojev, ki veljajo za vse dobave in ponudbe prodajalca. Pridržujemo si pravico do spremembe teh pogojev brez predhodnega obvestila.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem.

  1. Načini plačila

Pri spletnem nakupovanju omogočamo naslednje načine plačila:

1. Paypal
2. plačilo po predračunu
3. s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club)
4. Plačilo po povzetju

V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba.

Prejeti predračun je potrebno poravnati najkasneje v 5 delovnih dneh, v nasprotnem bomo naročilo preklicali.

1.1 Paypal

Pri plačilu s Paypal ni potrebno da imate ustvarjen Paypal račun, saj je možno vnesti tudi kreditno kartico.

1.2 Plačilo z bančnim nakazilom na naš poslovni račun

Naročene izdelke lahko na katerikoli banki ali spletni banki plačate z nakazilom na naš bančni račun v znesku po prejetem predračunu.  Naročeni izdelki bodo odposlani po prejemu nakazila..

1.4 plačilo po povzetju

Neprevzem paketa pomeni enostransko nenapovedano odpoved pogodbe! Z oddajo narocila kupec potrdi strinjanje s splosnimi pogoji poslovanja in jih brezpogojno sprejema v celoti. S tem se zavezuje k prevzemu in placilu narocenega paketa. V primeru ne prevzetja poslanega paketa, kupec  našemu podjetju povzroči nepotrebne stroške (pakiranja-embalaža,pošiljanja-poštnina, porabljenega delovnega časa), za kar lahko nase podjetje od kupca oz. naročnika po pravni poti izterja plačilo nepotrebno povzročenih stroškov. Seveda si po najboljših močeh prizadevamo za sporazumno rešitev.

Informativni stroški v primeru neprevzetja paketa: 10,00€

  1. Stroški dostave

     

    V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba.

  2. Osebni prevzem

    Izdelke, kupljene v spletni trgovini lahko prevzamete tudi osebno v trgovini Nekaj lepega, Ljubljanska cesta 76,1230 Domžale po predhodnem dogovoru. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte.

    V primeru osebnega prevzema izdelkov na sedežu podjetja ne plačate stroškov dostave, vendar pa vas prosimo, da to storite najkasneje v 14 dnevih od prejetega obvestila, sicer vam bomo morali zaračunati ležarino v višini 1,12 € na dan.

  3. Varstvo podatkov

Prodajalec se zavezuje k varovanju podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Posredovanje podatkov tretjim osebam je  dovoljeno le z izrecnim pisnim soglasjem kupca, oziroma je to določeno z zakonskim določilom.
Uporaba osebnih podatkov, e-poštnih naslovov, številk telefonov in podobno služi izključno za sklenitev posla, s soglasjem kupca pa lahko tudi za obveščanje o novostih, akcijah in podobno.

  1. Cene

Vse cene so navedene v EUR z DDV,  so končne in veljajo do distribucijskega centra na dan potrditve naročila, s čimer se  šteje, da je pogodba veljavno sklenjena.
Stroški dostave bremenijo kupca in so odvisni od oblike pošiljke, načina plačila, teže in kraja dostave. Nad 70 EUR je poštnina brezplačna.
Pogodba bo shranjena v natisnjeni obliki  na sedežu prodajalca. Račun bo kupcu izdan v slovenskem jeziku.

  1. Rok dobave

Prodajalec se zavezuje kupcu dostaviti naročene izdelke na naslov, ki ga določi kupec,  v najkrajšem možnem roku, ki je praviloma od 3 do 8 delovnih dni od datuma naročila oziroma plačila predračuna. Kupec bo o dostavi predhodno obveščen preko elektronske pošte ali telefona.
Na navedeni način bo kupec obveščen tudi v primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi oziroma se dobavni rok podaljšuje.

  1. Pravica do odstopa od pogodbe in vračilo izdelka

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu.
V primeru odstopa od pogodbe je dolžan kupec blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati prodajalcu v tridesetih dneh po poslanem pisnem sporočilu o odstopu od pogodbe, razen, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec. Poleg izdelka je dolžan kupec vrniti tudi vse spremne dokumente, vse kar je poleg izdelka samega prejel in embalažo.
Če kupec  ne more vrniti prejetega blaga bodisi v celoti  ali ga vrne v slabšem stanju  (uničenje, poškodba, ki ju je povzročil kupec), je kupec dolžan povrniti prodajalcu tudi vrednost škode, če je poškodbe mogoče odpraviti, v nasprotnem primeru pa izgubi pravico vrniti izdelek.
Kupec je dolžan takoj ob prevzemu pošiljko pregledati in jo v primeru, da je paket poškodovan ali kaže znake odprtja, nemudoma z izpolnitvijo reklamacijskega zapisnika reklamirati pri distributerju.
Kasnejše reklamacije morebitnih poškodovanj zato niso možne.
Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga samo v obsegu, kot je to nujno za ugotovitev dejanskega stanja izdelka in kot je to običajno v prodajalnah. Prodajalec je kupcu v primeru odstopa od pogodbe dolžan po prejemu sporočila oziroma vrnjenega izdelka vrniti vsa opravljena plačila, takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni od dneva, ko prodajalec prejme vrnjen izdelek.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek.

  1. Pridržna pravica

Vsi izdelki, ki so predmet prodaje, ostanejo v lasti prodajalca do dokončnega plačila.

  1. Odveza odgovornosti

Prodajalec se zavezuje  zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših spletnih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bomo  kupca obvestil o spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

  1. Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslovi, gesla, tel. številke …).

  1. Pritožbe in spori

P & I Zalog, d.o.o. PE Trgovina nekaj lepega spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, da vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova p-i.zalog@siol.net Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Poleg teh prodajnih pogojev se v razmerju med pogodbenima partnerjema uporabljajo določbe Obligacijskega zakonika (OZ) in Zakona o  varstvu potrošnikov (ZVPot).

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

  1. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. P & I Zalog, d.o.o. PE Trgovina nekaj lepega, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike  Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi spletni naslov…………..
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam prijetno nakupovanje

 REKLAMIRANI IZDELKI

Spoštovani, če vam naročeni in prejeti izdelki ne ustrezajo, jih lahko v roku 14 dni od prejema na vaše stroške vrnete na naslov: P & I Zalog, d.o.o., Zalog pri Cerkljah 44, 4207 Cerklje na Gorenjskem. Izdelke morate vrniti nepoškodovane, v nespremenjeni količini in v originalni nepoškodovani embalaži. Izdelke je potrebno vrniti kot paketno pošiljko oz. po dogovoru. Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložena kopija računa.  Lahko se odločite za povrnitev kupnine ali pa naročite nov izdelek. V kolikor ste že plačali dostavljeno blago, vam bomo znesek upoštevali kot dobropis ali pa vam bomo vrnili kupnino, ki ste jo že plačali za vrnjene izdelke. Denar vam bomo vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v  roku 14 dni od prejema vrnjenega blaga. Vrnitev izdelkov v 14-dnevnem roku se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Prosimo  ne pozabite v obrazec za vračilo blaga zapisati številko vašega osebnega računa (TRR), kamor vam bomo nakazali vrnjeni znesek prejetega plačila za vrnjeno blago.

Podatki o vrnjenih izdelkih    

številka kupca__________________ št. Računa_______________

št. Kosov________________kat. Številka_________________

naziv izdelka____________________cena_________________vzrok vračila________________

želim nov, enak izdelek_________

želim, da mi vrnete gotovino_________

želim, da mi nakažete denar na TRR_______________________________________________

pri banki:

vzrok vračila

  • izdelek je poškodovan
  • napačen izdelek
  • izdelek ne odgovarja pričakovani kvaliteti
  • izdelek je prišel prepozno
  • izdelek se razlikuje od slike in opisa
  • naročilo je bilo napačno